گرافیتی
هواپیما ها الکی سقوط نمی کنند
بمبارانِ نا خودآگاهِ خودی ها
ایران را سراسر دُبی کنیم
آموزش گرافیتی – قسمت دوم
بازارِ حقایقِ واژگون
آموزش گرافیتی – قسمت اول
اگر گرافیتی قانونی شود من دست از آن خواهم کشید
هنرمند شهری بودن در ایران
هنر شهری امروز
تعاریف در دنیای گرافیتی-قسمت۵
جنگ های خیابانی
تعاریف در دنیای گرافیتی-قسمت ۴
تعاریف در دنیای گرافیتی- قسمت ۳
تعاریف در دنیای گرافیتی- قسمت ۲
تعاریف در دنیای گرافیتی -قسمت ۱
گرافیتی در هفته مد لباس پاریس
هنر شهری در جهان
گرافیتی به هیپ هاپ چه ربطی دارد؟
هنر شهری سه بعدی
بدنه ای درفرهنگ عامه- قسمت دوم
بدنه ای در فرهنگ عامه – قسمت اول
گرافیتی در گالری
گرافیتی چیست(2) ؟
هنر دماغه
گرافیتی و اعتماد ملی
در باره گرافیتی , هنر شهری و تبلیغات
گرافیتی چیست ؟
ویدیو
گرافیتی چیست: کتاب صوتی
امپرسیونیسم و امپرسیونیستها
در مائو میبینمت
مای گیجی: کتابخوانی نامتعهد
غار تنهایی
زندگی
کار شیفتی – انیمیشن ۱ دقیقهای
ببین
دگرگون کردن همه چیز
شبههنرمند زائیدۀ سانسور است
هیپ هاپ فراتر از ریتم و ضرب آهنگ
کیوسک قصه نسلی سوخته
بطری سیاه
راه حل ابر ریسمان
پروژه دست ها
بِرِیک دانس زیر باران
افکار شفاف – لَنگتیونز
عشق آسمانی – ایندو
تجربه عکاسانه ۲۴در ۳۶۰
بینایی – فیلمی کوتاه در باره آینده
دیوار هفتاد متری
فیلم مستند استایل وارز در یوتیوب
یه مشت سرباز
درون ذهن
خسروی خوبان
دوستان بد – استاپ موشن تجربی
ویدیو کوتاه در باره مگوی
دو روز در تهران با تنها
ویدیویی کوتاه در باره صحنهقدیم گرافیتی تهران
موسیقی
کتاب الکترونیک : ترانه های کارگری
آدیومیورال
موسیقی آلترناتیور
کتاب الکترونیک : راک و رهایی
در باره موسیقی زیرزمینی – قسمت دوم
گزارش با طرف از فستیوال اینترگلکتیک موسیقی-۳
گزارش"با طرف"از فستیوال"اینترگلکتیک"موسیقی -۲
گزارش "با طرف" از فستیوال"اینترگلکتیک موسیقی -۱
درباره موسیقی زیرزمینی – قسمت اول
پدرا برانکا – موسیقی تلفیقی
مهمان
مصاحبه دیوید سینکر با کاتلین هانا
ام سی: شاعر یا دزد کلمات
نسل ، آرمان ، فرهنگ
هنرمند و تعهد
من اینجا بودم
عناصر خرده فرهنگ هیپ هاپ
مصاحبه تورنتوییست با اباو(بالا)هنرمند شهری
سفر پیچ در پیچ
مصاحبه « سایمون هتن استون» با بنکسی
مصاحبه مرلين منسن با " ان واي راک "
مصاحبه آرت کوت با مت سیسو
مصاحبه ان. واي راک با توري آموس
|
هنرو جامعه
فوتبال یار شفیق سرمایهداری
ان.اف.تی، هنر پسرو و کریپتوکاپیتالیسم
خود اختهسازی خردهفرهنگی
بستر متجاوزخیز فرهنگ ایرانی
زنِ زن-متعین
در ستایش مصرف ضد-سرمایهدارانه
تئاتر به منزله هماندیشیِ سیاستورزانه-۴
تئاتر به منزله هماندیشیِ سیاستورزانه-۳
تئاتر به منزله هماندیشیِ سیاستورزانه-۲
تئاتر به منزله هماندیشیِ سیاستورزانه-۱
اسرار گنج دره لیلی
سرچشمه جهان
ضدهنر
کمیکس – قسمت سوم
کمیکس – قسمت دوم
پای پنجره اُوِرتُن
کمیکس – قسمت اول
فرصت طلبان بینالملل
برده-هنرمند
هنرمند و رسمیت
رجاله های زیرزمینی
همه شاگردان عمو طوسی
سوسیالیسم در تهران
تصور کن – جان لنون به زبان کارتون
امتناع از هنر
ده سالگی کلاه استودیو
مغز های سیبزمینی
جنبش چریکی دسترسی باز اطلاعات
بدن ، گوشت و روح : حيوان شدن
نگاهی به پای بلند تر از گلیم
حقوق بشر
نوشتم نصرالله , خواندی بینال
جادو
صلح
نامهگوستاو کوربه به هنرمندان جوان پاریس
اسکلت
تعریف پروژه دگرگونیخواهانه
ریشه ها و شاخه های فرهنگ راستا فاری
هنر جدید کوبا
یوتوپیا
مای گیجی
هنر زیرزمینی چیست؟
نشان صلح – بخش دوم
هنر و معماري ژاپن
نشریه چلچراغ و سرقت دوباره
پاسخ گونه ای به یک مطلب
مروری کوتاه بر تاریخ مجسمهسازی
زنان هندی و قرن ها خلق مداوم هنری مردمی
نشان صلح – بخش اول
پرتره های مومیایی فایوم
نظام فراکتال در نقاشي هاي جکسون پالاک
نامه رابرت دلونه به واسیلی کاندینسکی
هنرمندان
روزلین نورتن
ریش آقای پلیس نیمهکاره است
مالانگاتانا
رایوت گرررل
آلفرد ژاری
ماکسیمیلیان لوس
فلیسیا براون
ایپولیت تن
اقبال مسیح
میرزاده عشقی
ناصرالدین شاه
پیچادورس
مارک ینکینز
هانیبال الخاص
دان تگ
ارنست بلوخ
دوقلو ها
اسلینکاچو
اسلینکاچو – مینیاتورهای شهری
تورهان سلچوک
فرانسیس بیکن
فرناندو بوترو
کيومرث کياست
مختصری در بارهی هنر بومیان امریکا
هنری تولوزلوترک
فرانسیس بیکن
اسگر جارن
بهمن محصص
گئورگ بازليتز
ادوارد مايبريج
پاپ آرت
اگون شیله
پل کله
رابرت دلونه
رافينو تامايو
ديو مك كين
|